team

We are in fact a team whether or not you realize it.

Ashtar Sheran

Prg







Instructions HERE




Labels

Tuesday, March 5, 2013

JAPANESE -- ASHTAR through Philipp -- March 1, 2013




ASHTAR through Philipp - - March 1, 2013

アシュターより
2013

私たちからの情報についてなぜ多くの相違があるのか、尋ねられましたね。特に時間
に関する情報について、なぜ私達からのメッセージの中でも正確なものとそうでない
ものがあるのでしょうか私達の方では、全てがいまNowという瞬間に起こっている
ことをご理解ください。特定の事象や、それらの繋がりを時間枠でとらえてお話しす
る時、私達はまず会合を行って何をどのように伝えるか決定するわけではありませ
ん。私達は一つの存在であり、一つの情報をお伝えするにあたって同意は必要として
いません。もう少し詳しくお伝えしましょう。


もちろん、私達は緊密に連絡をとりあい、情報交換をしています。もちろん、私達は
お互いに「会って」進行状況について意見を交換しますが、起こる事象とそのタイミ
ングについては、ワンネスの立場から最も進展する可能性のあるタイムラインを考慮
します。言い換えると、私達は一つの特定のタイムラインやそれを伝えるということ
についてお互いに同意する必要はなく、それは私達の間では共通の理解となっていま
す。これをチャネラーを通して伝えようとする時に、慎重さが要されるのです。

チャネラーの中には、特定のタイムラインを伝えたがらない人々がいます。私達はそ
れを完全に受け入れていますご存知ですね、私達は自由意思を重んじ、決して侵す
ことはしません!)。私達はそれを受け入れながらも、私達の側では問題がいくらか
生じます。いまあなた方は進化のただ中にいてタイムラインの情報がいかに重要かを
理解しているためです。あるチャネラーがもし特定し過ぎたタイムラインは伝えたく
ない、またはタイムラインに関しては一切伝えたくないとし、一方で人類は起こるで
あろう事象や時機にかなった進展内容について情報を得たいとすれば、私達はどのよ
うに進めましょうか私達のジレンマがおわかりですか

そのような場合、私達はタイムラインを特定の事象と関連させることに重きを置き過
ぎるのです。私達は完璧に正しい予言をチャネラーを通してお伝えするかわりに、正
確さを保ちながらももっと全般的な概観をお伝えしています。このようにして必要と
されているタイムラインの情報と、チャネラー自身の自由意思を保つという二点のバ
ランスをとっています。もしあなた方が「粘り強く」チャネラーにタイムラインにつ
いての情報を与えるようにと何度も何度も繰り返して要請したとしても、私達はその
チャネラーを通して情報を伝えることはできず、その自由意思を重んじます。あなた
方もそうすべきなのです。

私達はあなた方を混乱させたくはありませんし、失望させたりはしません。あなた方
の進展は私達のハートにとって大切であり、私達が一つであるという唯一の真実をあ
なた方が理解いただける時を待ち望んでいます。進展させていきましょう、そうする
ことで開示のみに集中し短期的展望に何が起こるかにはやし立てられることのないよ
うにしましょう。

深い愛と共に
あなた方の兄弟アシュター

チャネラーPhilipp

ウェブサイトASHTAR TALKS

翻訳:Rieko


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

terra galactica


Please click the icon YouTube and then the small square at the bottom right side to get the captions CC, and choose subtitles in UKRAINIAN
埋め込み画像 4埋め込み画像 5






Keshe Live Regarding Threats and Science
Project Camelot, March 16, 2014




TRANSCRIPT AVAILABLE HERE

Petition

Full government disclosure of ET presence on Earth

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb


Why this is important

The presence of Extra-terrestrial civilizations on and around Earth has been publicly attested by hundreds of credible first-hand witnesses, including military personnel, astronauts and civil aviation pilots.

It has also been the subject of a global cover-up for more than 60 years, according to testimony from such witnesses, made public through Dr Steven Greer's Disclosure Project and recent documentary, Sirius, as well as through the Citizens' Hearing on Disclosure that took place at the National Press Club in Washington DC in April-May of 2013.

This cover-up, using media disinformation and hoaxes, has kept humanity from open contact with highly-advanced benevolent galactic citizens, capable of interstellar travel faster than the speed of light. In doing so, world leaders have deprived this planet of advanced propulsion and energy technologies that could have completely transformed human civilization by now, to a level of global well-being, connectedness, and environmental health few have yet even dreamed of.

Our planet can only head into deeper crisis under the control of a military-industrial complex and fossil fuel corporations that pull the strings of government to delay alternatives that would see their power crumble, along with a cabal of vested interests.

The open acknowledgement of advanced extra-terrestrial peoples by Earth's governments is the step needed to begin the next chapter for humanity and our planet. Clarity is vital if humanity is to successfully connect with ETs approaching with goodwill, currently not differentiated in media representation from negative entities or possible human agencies using reverse-engineered craft for unknown purposes. Lack of transparency creates confusion and the potential for destructive actions.

Let's take a stand for compassion and freedom NOW, and call on the United Nations and all world governments to step up, acknowledge the truth of benevolent ET contact with Earth, and start engaging openly with our galactic neighbors to heal our world.

RICHARD DOLAN






CLICK THE FIRST BUTTON OF THE RIGHT (CAPTIONS)
TO GET SUBTITLES IN VARIOUS LANGUAGES